Bestemd voor de Algemene Ledenvergadering op dinsdag 18 november, 20:00 uur in de Bosrand

Voor alle wedstrijdzaken verwijs ik naar de verslagen van onze afdelingen, als totale vereniging hebben we een goed jaar gehad, in diverse afdelingen is een ledengroei geweest. Bij onze afdeling gymnastiek is er nu naast gym voor dames sinds jaren weer gym voor jongens en meisjes, er zijn al 3 leeftijdsgroepen aan het gymnastieken en we verwachten hier zeker meer groei in.

Nog meer goed nieuws is dat het STRAATVOLLEYBAL weer terugkomt in de Bosrand, een aantal mensen zijn bezig om dit weer van de grond te krijgen, ik hoop dat ze van ieder alle steun en medewerking krijgen. Ook voetbal en handbal hebben een ledengroei, ja beste leden jullie SV Hoogersmilde wordt een grote vereniging.

Voor dat we gaan vragen om vrijwilligers/sters, willen we eerst zeggen dat we een grote groep GEWELDIGE vrijwilligers/sters hebben, in alle afdelingen van onze vereniging hebben we mensen die vrijwilligerswerk doen, helemaal top. En als bv uw kind ook bij de sport is en u wilt net als al die anderen ook best wel eens wat doen, maak dan eens spontaan kenbaar dat u ook wel iets wilt doen, KINDEREN ZIJN VAAK APETROTS ALS EEN VAN HUN OUDERS OOK HELPT BIJ HUN SPORTVERENIGING.

Rond de vorige ledenvergadering hadden we grote plannen over vernieuwing van de speelveldverlichting. Toen er even een gerucht door het dorp ging over de nieuwe brede school die misschien wel voor een gedeelte op het sportveld zou komen, we konden het niet geloven, maar zetten toch onze verlichtings plannen stil. Inmiddels is bekend dat de nieuwe school midden in het dorp komt (naar mijn mening de beste plek) en zijn de verlichtingsplannen weer opgepakt, wel in afgeslankte vorm.

Het dak van het kleedgebouw op het veld wordt vernieuwd. Het gebouw moet behouden worden dus onderhouden. De tribune is aan de buitenkant weer in uitstekende staat, met de nieuwe kuipstoeltjes van de oude FC Groningen tribune staat alles er gelikt bij. Sinds kort is het pad naar het hoofdveld verlicht, wat bij avondwedstrijden een hele verbetering is. Bovengenoemde zaken zijn voor een groot gedeelte gerealiseerd door de inmiddels beroemde groenploeg van SV Hoogersmilde.

Ik hoop op de komende ledenvergadering jullie allemaal te zien.

Namens omnibestuur SV Hoogersmilde
Jan Luning