Hallo ouders, verzorgers etc..

Het voetbalseizoen is afgelopen, maar wij van SV Hoogersmilde zijn alweer druk bezig met het komende seizoen, dat in september zal starten. Vanaf september willen we beginnen met kaboutervoetbal voor 5 en 6 jarigen, d.w.z. voor jongens en meisjes.

Wie het leukt lijkt om te voetballen bij een gezellige kleine vereniging, meld je dan snel aan. Je kunt zo kennismaken met voetbal zonder wedstrijdelement, we willen 1x per week gaan trainen, bij voorkeur aan het einde van de middag en/of begin van de avond.

Deze periode van trainen / voetballen is kosteloos. Vanaf 7 jaar kan er in competitieverband worden gespeeld.

Print het aanmeldformulier en lever zo snel mogelijk het strookje in (het liefst vóór 01-08-2017) bij Arnold Blijsie (Hulzebosstraat 16) en/of stuur mij een “PB” op Facebook.

Het lijkt ons leuk dat je bij SV Hoogersmilde komt trainen en voetballen.

Groeten, Jeugdbestuur SV Hoogersmilde

Arnold Blijsie & Gerrit a/h Rot

Attachments:
Download this file (Kaboutervoetbal 2017-2018 - voor op site en FB.pdf)Aanmeldformulier Kaboutervoetbal[ ]167 kB