Naam SV HOOGERSMILDE weer op tribune.

Maandagmorgen 19 april 2010 is door de "groenploeg" de naam weer aangebracht op het dak van de tribune. Met de hoogwerker van Harold van Aken hekwerken, hiervoor onze dank,  zijn door de technische dienst de letters vakkundig aangebracht.

Het sportpark ligt er weer keurig bij, iedere maandag wordt er hard gewerkt door de gepensioneerden van de vereniging om dit ook zo te houden. Het enige waar wij een tekort aan hebben zijn schoonmaaksters voor de kantine. Wij kunnen dit niet door de huidige "kleine groep Dames" laten doen. Indien er geen aanmeldingen bijkomen zullen wij genoodzaakt zijn een andere oplossing te zoeken.

Kom op Dames één morgen in de maand mag toch niet te veel zijn, je kan je aanmelden bij Annie koenrades tel: 0592-459473.

De groenploeg is ook nog bezig het NOK te voorzien van damwand, verder gaan wij onderzoeken of het nog mogelijk is om de kleedkamers onder de tribune weer gebruik klaar te maken.

U ziet er is nog genoeg te doen bij de club. Inmiddels is in de kantine een groot scherm verschenen waarop de live wedstrijden van de eredivisie te zien zijn.

Nederlands elftal.

Op zaterdag 19 juni speelt het Nederlands elftal tegen Japan in Zuid-Afrika.

Deze wedstrijd is te zien op groot scherm in de kantine voor alle jeugd van SV Hoogersmilde (voetbal, handbal, volleybal en gymnastiek jeugd) graag in oranje kleding komen.

Kantine open 13.00 uur. Aanvang wedstrijd 13.30 uur.

Om alvast in de stemming te komen wordt Zondag 25 april de eerste beker finale tussen AJAX en FEYENOORD vanaf 18.00 uur rechtstreeks uitgezonden op groot scherm in de kantine "De Bosrand".