Poule indeling

Beilervaart 1

Bolus

Geeuwenbrug

Deze wedstrijdschema is voor alle drie avonden

Begintijd

A - B

Stratenvolleybal gaat plaats vinden op 5-6-7 juni 2019 in de Bosrand

Uitslag Woensdag 6 juni 2018
1 Bosweg (promotie donderdag)
2 JoLo 1
3 Friends
4 JoLo 2
5 Roelfsemaweg

Uitslag Donderdag 7 juni 2018
1 Beilervaart 2 (promotie vrijdag)
2 Beilervaart 1
3 Marcelisstraat
4 Vaartweg (degradatie woensdag)

Uitslag Vrijdag 8 juni 2018
1 Bolus
2 Geeuwenbrug
3 Hulzebosstraat
4 Rijksweg 2 (degradatie donderdag)

De teams zijn gevormd en de indeling is bekend, dit jaar vind het straten volleybal toernooi plaats van woensdag 6 juni tot en met vrijdag 8 juni. Aangezien er niet genoeg mixteams waren opgegeven om een hele avond te vullen zijn deze gemengd met de straten. Dit jaar doen er in totaal 13 teams mee, waarvan 3 mixteams en 10 straten.

Als je wilt weten wanneer en hoe laat je team moet spelen kijk dan even op de site van SVH (www.svhoogersmilde.nl) onder de link volleybal, of neem contact op met de contactpersoon van de straat die het boekje heeft of nog krijgt waar ook alle overzichten in staan.

Natuurlijk zou het ook leuk zijn als er weer toeschouwers aan de kant zitten om de teams aan te moedigen, iedereen is van harte welkom.

Namens bestuur, geschreven door Angelique Seinen

De volleybalschoenen kunnen weer uit de kast, want binnenkort begint de 34ste editie van het straatvolleybaltoernooi in Hoogersmilde.

Het toernooi gaat plaatsvinden in week 23.

De dagen 5, 6, 7 en 8 juni 2018 zijn de voorlopige speeldagen. Het kan zijn, in verband met te weinig belangstelling, dat het een dag minder wordt.

Net als vorig jaar kun je ook weer mee doen met een mixteam (vrienden, familie, collega’s). Wel moet dit team uit minimaal 2 vrouwen bestaan en deelname is vanaf 16 jaar. Deze wedstrijden spelen zich af op dinsdag 5 juni. Wanneer er te weinig belangstelling is wordt dit verschoven naar woensdag 6 juni. Op de andere dagen is het weer tijd voor de verschillende straten die het tegen elkaar gaan opnemen. Ook hiervoor geldt minimaal 2 vrouwen en deelname vanaf 16 jaar. De deelnemers kunnen zich opgeven bij de contactpersoon van de straat. Je kunt op de site van SVHoogersmilde vinden wie dit is, onder het kopje van straatvolleybal. Lukt dit niet dan mag je ook contact opnemen met iemand van het bestuur of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je kunt je inschrijven tot woensdag 16 mei. Wij van het bestuur hopen dat jullie weer zin hebben om de sportieve strijd met elkaar aan te gaan.

Met een vriendelijke groet,

Izabella, Alie, Petra, Wendy en Angelique. (bestuur Straten Volleybal Hoogersmilde)

Welzijnwerk Midden Drenthe bied ons als vereniging Workshop “Lang leve de sportouder” aan.

Ouders langs de lijn, ze vormen een issue bij alle sporten. Ouders lijken soms te veel ingesteld op winnen en hebben daardoor een verkeerde impact op het sportplezier van hun kind en op de sfeer rondom wedstrijden. Terwijl we weten, dat een positief ondersteunende ouder juist enorm kan bijdragen aan de sportbeleving van het kind en het verenigingsleven.

In de twee uur durende workshop wordt er in op gegaan het sportplezier van kinderen en de rol die ouders daarin spelen . Samen proberen we de vraag “Wat kan er verwacht worden van de ouders langs de zijlijn?” te beantwoorden.

Tijdens de workshop komen de volgende thema’s aan bod:

• Sportplezier voor kinderen
  • Onze eigen emoties
  • Positief benaderen
  • Effectief complimenteren

Deze workshop wordt gegeven door professioneel workshopleider.

Heeft u vragen of wilt u zich hiervoor aanmelden, dan hoor ik het graag

Izabela Blaauw

Het jaarlijks evenement ‘straten volleybal’ is weer verleden tijd. Dit jaar hebben er in totaal 18 teams gestreden om de eer verdeeld over 4 avonden, waaronder de dinsdag avond de mixteams en van woensdag tot en met vrijdag waren de straten aan de beurt. Allemaal hebben ze hun sportieve talenten laten zien. Het was soms zeer spannend omdat de teams goed aan elkaar gewaagd waren. Vrijdagavond was de ‘ere divisie' en die is net als vorig jaar gewonnen door Rijksweg 1. Wij willen bij deze de sportieve deelnemers dan ook bedanken voor jullie deelname en hopelijk zien wij jullie volgend jaar weer terug. De datum dat het dan gaat plaatsvinden is ook al bekend dat is 5 t/m 8 juni 2018. Ook willen wij de sponsors, EHBO, vrijwilligers (scheidsrechter, tellers en barpersoneel) bedanken, zonder jullie kan dit allemaal niet plaatsvinden, en natuurlijk ook het publiek aan de kant voor het aanmoedigen van de teams. Op de facebooksite ‘stratenvolleybal Hoogersmilde’ zijn er foto’s te zien en ook alle uitslagen staan daar op, deze zijn ook te vinden op de site ‘SVHoogersmilde’, hier komen ook nog de foto’s op van het stratenvolleybal.

Mix-teams
Dinsdag 6 juni 2017

1 JoLo1
2 Beachboys