Het jaarlijks evenement ‘straten volleybal’ is weer verleden tijd. Dit jaar hebben er in totaal 18 teams gestreden om de eer verdeeld over 4 avonden, waaronder de dinsdag avond de mixteams en van woensdag tot en met vrijdag waren de straten aan de beurt. Allemaal hebben ze hun sportieve talenten laten zien. Het was soms zeer spannend omdat de teams goed aan elkaar gewaagd waren. Vrijdagavond was de ‘ere divisie' en die is net als vorig jaar gewonnen door Rijksweg 1. Wij willen bij deze de sportieve deelnemers dan ook bedanken voor jullie deelname en hopelijk zien wij jullie volgend jaar weer terug. De datum dat het dan gaat plaatsvinden is ook al bekend dat is 5 t/m 8 juni 2018. Ook willen wij de sponsors, EHBO, vrijwilligers (scheidsrechter, tellers en barpersoneel) bedanken, zonder jullie kan dit allemaal niet plaatsvinden, en natuurlijk ook het publiek aan de kant voor het aanmoedigen van de teams. Op de facebooksite ‘stratenvolleybal Hoogersmilde’ zijn er foto’s te zien en ook alle uitslagen staan daar op, deze zijn ook te vinden op de site ‘SVHoogersmilde’, hier komen ook nog de foto’s op van het stratenvolleybal.