Hallo voetbalvrienden,

Na het kampioenschap in de 5de klasse en het feest wat volgde gaan we ons weer voorbereiden op het nieuwe seizoen.       Harmen Woudenberg is de nieuwe trainer en kijkt er enorm naar uit om met het team te starten in de vierde klasse en hier een goede prestatie neer te zetten.

We zitten in een voor ons onbekende competitie met veel tegenstanders die we niet kennen. Er staat ook weer een derby op het programma tegen Smilde 94.  De andere ploegen zijn Amboina, Bareveld, Gasseltenijeveen, Heiligerlee, Gieterijen,  Hoc, MOVV, PJC, Sellingen, SPW, Wedde, en Westerwolde.

De bekerwedstrijden zijn tegen ploegen uit de buurt, te weten Dwingeloo, Wijster en Diever/Wapse.

Komende week starten we met de voorbereiding en willen dan ook de spelers van het eerste en tweede uitnodigen om te komen trainen. De eerste training is dinsdag 14 augustus. De trainingen zijn op dinsdag en donderdag van 8 tot half 10.

De volgende wedstrijden staan op het programma.

Zondag 26-8 Germanicus 2 thuis 14.00 uur. Oefen

Dinsdag 28-8 Valterboys 1 uit 19.30 uur.    Oefen

Zondag 2-9 Wijster 1 14.00 uur thuis. BEKER.

Zondag 9-9 Dwingeloo 1 14.00 uur uit. BEKER.

Dinsdag 11-9, Nieuw Roden 1 19.30 uur uit. OEFEN.

Zondag 16-9, Diever/Wapse 1 14.00 uur thuis. BEKER.

Zondag 23-9:  Start competitie.