Zaterdag 23 maart vertrek 9.00 uur aanvang wedstrijden 10.00 uur. terrein Witteveen.

De volgende spelers worden verwacht: Lieke, Luuk, Noa, Collin, Romy, Milan, Rick en Jinno.

Na maanden van voorbereiding gaat zaterdag het echte werk beginnen, voor het eerst gaan onze kabouters voetballen tegen onze buurtgenoten uit de gemeente Midden Drenthe. De trainingen zijn zeer goed bezocht dus de verwachtingen zijn hoog. Natuurlijk staat plezier voorop maar S.V. Hoogersmilde wil even laten zien waar we staan in de gemeente Midden Drenthe.

De volgende teams doen mee Beilen 4 teams, SV Hoogersmilde 2 teams, VKW 2 teams, Pesse 1 team en WNBC 1 team.

Leiders zijn Bartje Bruins en Mischa Vredeveld.

Wij spelen in twee poules van 5 teams dus 4 wedstrijden van 8 minuten.

Supporters zijn welkom, bij voldoende belangstelling regelen we voor een volgende keer "De Bus".

Veel plezier en succes,

jullie trainer,