Over 2 weken is het al zover! Op vrijdag 21 en zaterdag 22 juni gaat de eerste editie van de Midden-Drenthe Zomercup plaatsvinden. Een gezamenlijk toernooi van de voetbalverenigingen in Midden-Drenthe. Alle categorieën spelen op een ander sportpark. Op zaterdag wordt het toernooi afgesloten op sportpark Noord-West met het 7x7 toernooi van de 1e elftallen. Daarna is aansluitende de prijsuitreiking en de feestavond met Smildiger Roet.

Als team verdien je punten voor de vereniging. Winst is 3 punten, gelijkspel 1 punt en verlies geen punten. Uiteindelijk worden de punten van alle teams bij elkaar opgeteld. De vereniging met het hoogste percentage wint uiteindelijk gezamenlijk de bokaal!

Alle informatie en de speelschema’s vindt je op: http://www.middendrenthezomercup.nl/

Vrijdagavond
JO17 & JO19                      HH-Combi (Hijken)
Dames                                 VV Wijster