De scholen zijn weer begonnen en "De Hitte" is voorbij, dus de trainingen en wedstrijden beginnen weer.

Donderdag 20 augustus is er weer training voor de "kabouters" dit zijn kinderen vanaf 4 jaar tot 7 jaar.(jongens en meisjes).

Wij trainen van 18.15 uur tot 19.00 uur, iedere donderdag behalve in de schoolvakanties.

De 4 jarigen trainen alleen en vanaf 5 jaar mogen ze ook voetballen in wedstrijden.

De wedstrijden worden afgewerkt in toernooi vorm eens in de 14 dagen van 10.00 uur tot 12.00 uur met wedstrijdjes van 10 minuten. Er wordt gespeeld in Westerbork, Witteveen, Beilen, Wijster, Pesse en Hoogersmilde.

Er zijn geen kosten voor deelname vanaf 7 jaar is er contributie. De bedoeling is kinderen vrijblijvend bekend maken met teamsport. (voetbal). Er is geen enkele verplichting, je kan altijd zo een keer aanschuiven op een training.

Het eerste toernooi is op zaterdag 29 augustus om 10.00 uur in Witteveen.

Voor meer informatie mag je me altijd bellen:

De trainer Richard Vredeveld tel. 0653320513