Indien een speler van jouw team positief wordt getest op CORONA gelden (voorlopig) de volgende regels:

Ben je niet binnen 1,5 meter van de speler geweest en je hebt geen klachten hoef je niks te doen.

Is het hele team in 1 kleedkamer geweest voor wedstrijdbespreking of in de pauze en na de wedstrijd en je dus binnen 1,5 meter van je team genoten bent:

Als je geen klachten hebt moet je 5 dagen in Quarantaine en hoef je niet te testen, heb je wel klachten moet je testen.

Dus conclusie: Altijd twee kleedkamers gebruiken, geen wedstrijdbespreking in de kleedkamers, in de rust twee kleedkamers gebruiken en ook na afloop. Ook in de douche ruimte 1 a 2 personen. Na afloop van de wedstrijd in de kantine en ook op het terras beslist de 1,5 meter in acht nemen.

Doe je dit niet dan zijn de consequenties voor jezelf en moet je dus minimaal 5 dagen thuis blijven.

Willen wij blijven voetballen dan zullen wij de regels moeten accepteren.

Bestuur S.V. Hoogersmilde.