Hoogersmilde blijft ook volgend seizoen in de 5e klasse. In Donkerbroek moest de finale gespeeld worden tegen De Sweach.

De Sweach was de betere ploeg en na een ruststand van 1-0, werd het uiteindelijk in de laatste 10 minuten 3-0 voor de ploeg uit Friesland. Jammer maar meer zat er dit keer niet in, volgend seizoen met wat nieuwe spelers erbij gaan we voor het kampioenschap aldus de trainer van Hoogersmilde.

Zo eindigde dit weekend toch nog een beetje in de mineur, maar we kunnen terug kijken op een mooi seizoen van ons eerste elftal en S.V. Hoogersmilde mag trots zijn op onze vereniging want voor de tweede keer hebben we de Midden-Drenthe Zomercup gewonnen als vereniging van alle 10 verenigingen in Midden-Drenthe. Met een score van 70% zijn wij ruim bovenaan geëindigd voor VKW met 52% en Smilde'94 met 51%.

Het feest zaterdagavond was dan ook geweldig, in de Party Trailer met optredens van Wieger, Rick, Mama Maffia en onze plaatselijke DJ's.

Wij kijken dan ook als vereniging terug als een zeer geslaagd weekend.

Bestuur S.V. Hoogersmilde