Wij zoeken als bestuur van SV Hoogersmilde een penningmeester (en eventueel bestuurslid). Het huidige bestuur bestaat uit Tonny, Klaas en Arnold. De penningmeester betreft een dubbelfunctie, d.w.z. penningmeester vereniging en penningmeester kantine. Het takenpakket is hieronder globaal weergegeven. Eventueel is deze functie ook te splitsen in penningmeester vereniging en penningmeester kantine. Gezien de huidige grootte van het bestuur en de kantinecommissie is aanvulling absoluut noodzakelijk. Een vereniging kan niet zonder penningmeester. We zullen deze taken gezamenlijk moeten oppakken, zodat dit voor een ieder zo weinig mogelijk tijd en inspanning kost. Wij vragen een ieder om hier serieus naar te kijken wat de mogelijkheden zijn en tevens jullie eigen netwerk te gebruiken.

Taakomschrijving Penningmeester vereniging:
- de penningmeester voegt nieuwe nieuwe leden toe
- verzorgt incasso van contributie en overige
- controleert 1x per maand de automatische incasso
- maakt 1x per jaar nieuwe incasso aan met nieuwe bedragen
- controleert donateurs 2x per jaar op automatische incasso
- betaalt facturen per bank
- verstuurt facturen naar sponsoren (1x per jaar).
- vergadert 1x per kwartaal

B.) Taakomschrijving Penningmeester kantine:
- administratie kantine (inkomsten en uitgaven) periodiek bijwerken, gaat maar om enkele facturen
- vergadert 1x per kwartaal.
- verzorgt betalingen leveranciers.